Montag, 19. Oktober 2009

Design-Team-Call

Hallo zusammen, wir suchen Verstärkung für unser Design-Team.
Daher starten wir heute diesen Design-Team-Call.
Bis zum 19.10.09 habt ihr die Möglichkeit euch dafür zu bewerben.
Gebt hier euren Kommentar ab und verlinkt euren Blog.
Wir wünschen euch viel Spaß und viel Glück.
Dieser Beitrag wird bis zum 19. Oktober oben stehen bleiben
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hi ladies, we are searching for you, supporting our Design-Team, so we are starting this DT-Call today.
Leave a comment and link your blog up to
19th october 2009.
We're wishing you a lot of fun and good luck.
This Posting will stay at the top til
19th october.


Kommentare:

  1. Hallo,
    Das ist ja eine tolle Chance,die möchte ich doch gleich nutzen. Hier findet ihr meinen Blog!
    Mein Blog

    LG
    Sandy

    AntwortenLöschen
  2. Hi' I'd love to be considered for your DT and design alongside all the other talented ladies!
    Here is the link to my blog.
    Thanks for looking,Ruth x

    AntwortenLöschen
  3. Hi,
    Thanks for the chance to take your design team to come
    Here is my blog
    Hugs Anneke

    AntwortenLöschen
  4. oh,das ist ja ne tolle sache.
    da möchte ich ja auch mal glück versuchen.
    hier gehts zu meinem blog

    lg yvonne

    AntwortenLöschen
  5. Hallo Ihr Lieben,

    ich verfolge schon einige Zeit Euren Blog und bin immer gerne hier. Ich würde gerne die Chance nutzen, mich bei Eurem Design-Team-Call zu bewerben.

    Hier findet Ihr meinen Blog.

    Ich würde mich tierisch freuen, wenn es klappt...

    Liebe Grüße
    Jasmin

    AntwortenLöschen
  6. I would really like to be part of your DT thread.

    Thank you for this opportunity.

    Hugs Gurkiss

    AntwortenLöschen
  7. Hello!
    It would be a honour to be apart of your great and talented desing team.
    Here is link to my blog

    Thank you for this opportunity :)
    Hugs,
    Karita from Finland

    AntwortenLöschen
  8. Hallo,

    was für eine tolle Chance. Da werde ich doch mein Glück versuchen.
    Meinen Blog findet ihr hier:
    Stempelfans Blog

    Viele Grüßes
    Sonja

    AntwortenLöschen
  9. Da schicke ich doch glatt mal eine Berwerbung, denn es wäre mir eine große Ehre, bei euch ins Designteam zu kommen und für diesen tollen Blog zu designen !!!

    www.sunnysbasteloase.blogspot.com

    Viel Spaß beim gucken und alles Liebe von Marina.

    AntwortenLöschen
  10. Es ware mir eine Ehre bei euch mit zu machen

    Dina

    my blog

    AntwortenLöschen
  11. Thank you for the opportunity to tryout for your Design Team. Here's a link to my blog.
    ♥Dawn♥

    AntwortenLöschen
  12. Not sure my cards are of the standard your looking for, but my dad always says if you dont ask you dont get, so i would love to be considered for your DT place :)
    Click Here to see my work :)
    Hugs Nicky x

    AntwortenLöschen
  13. Da Versuche ich auch mal mein Glück, würde mich sehr freuen wenn ich bei dem DT dabei sein dürfte.
    Mein Blog:
    http://daxl1.wordpress.com/
    Lg, Dagmar

    AntwortenLöschen
  14. Na,die Chance lass ich mir doch nicht entgehen. Schon sehr lange verfolge ich euren Blog und es wäre so suuuper toll bei euch im Design-Team mit zu arbeiten. Meinen Blog findet ihr unter

    http://maeusepiep.blogspot.com/

    Viel Spaß beim schauen !
    Liebe Grüße Moni

    AntwortenLöschen
  15. Thanks for the opportunity to get onto your design team, this is one of the reasons that i actually started a blog, with the view to getting a bit of exposure. You can view my blog :http://paolaspaperhaven.blogspot.com/
    stamping smiles
    Paola

    AntwortenLöschen
  16. I would love to be part of your Design Team here is my blog: http://roseohio-myblog.blogspot.com Thanks!

    AntwortenLöschen
  17. oh, das wäre ein Traum zu Eurem Design-Team zu gehören. Deshalb versuche ich mal mein Glück.
    Es würde mich wirklich riesig freuen, denn Eure Themen sind immer richtig klasse.
    Vielen Dank für´s schauen.
    LG Babsi
    hier geht es zu meinem Blog

    AntwortenLöschen
  18. Would love to be cosidered for your DT.My blog is here

    AntwortenLöschen
  19. I would love to join your Design Team. Please consider me, you will find my blog here
    Hugs Sue x

    AntwortenLöschen
  20. Hi I would love the opportunity to try out for your Design Team, stamping is quickly becoming my passion. Here is a link to my blog: http://iona-rose.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  21. hello!
    I would love to be in your design team.
    here is my blog:

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=mayaron

    It is written in hebrew but if you want I could add english to it.

    thanks
    Maya

    AntwortenLöschen
  22. Hallo, das ist ganz toll, ich werde gerne bei euhren DT team mitmachen...

    mein blog findet ihr hier
    vielen dank furs schauen

    LG Margreet

    AntwortenLöschen
  23. Hallo ihr lieben,

    das ist ja eine super chance. ich mag gern hier mit und fänds toll auch einen Beitrag leisten zukönnen.

    Mein Blog ist hier:
    http://nette86.blogspot.com/

    LG Nette

    AntwortenLöschen
  24. Would love to be considered for your DT. My blog is www.doggonecrazy-viv.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  25. Why not, stamping is so fun, great cardmaking-friends sharing ideas around the world, want to spread the happiness with you! Thanks for visiting my blog;-))m

    AntwortenLöschen
  26. I'd love to join your team! Here is my site: http://lisashandmadecards.com/

    Good luck to everyone!!

    AntwortenLöschen
  27. Thank you so much for the chance you give me to be considere as a member of your DT,

    i really love to be in you DT Team...

    This is my blog... http://creationsmilianna.blogspot.com

    Sorry for my english i was a french speaker...

    AntwortenLöschen
  28. wow.. thanks so much for the chance to be on the DT.. here is the link to my blog.. hugs www.stretchnbubbles.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  29. That sounds like a perfect challenge!! I am in! Hugs Nilla

    Welcome to my blog!

    AntwortenLöschen
  30. Hi I'm relatively new to blogging after high-jacking my sons blog sit but would love to be considered as part of your design team support here's my site thanks for a wonderful chance Julye

    AntwortenLöschen
  31. I love to make cute cards with my rubber stamps and colour with pencils, ink or ProMarkers. Please stop by and take a look - I'd love to join your Design Team! http://inknrubba.blogspot.com/
    hugs, annie x

    AntwortenLöschen
  32. Huhu Ihr Lieben!

    Das ist ja toll, dass ihr verstärkung für euer DT sucht. Ich finde eure Challenges immer sehr interessant und eure Werke sehen immer echt klasse aus. Ich würde mich freuen, wenn ich euer Team verstärken könnte!

    Meinen Blog findet ihr HIER
    Vielleciht gefallen euch ja meine Sachen! Ich würde mich tierisch freuen!!! :0)

    LG Diana

    AntwortenLöschen
  33. Hi!

    Thanx for the chance to be on the fabulous DT! I'm pretty new with my blog but make cards for 6 years now and love to be considered as part of your design team! You can find my blog Here!

    Much love,

    Mélanie

    AntwortenLöschen
  34. Thank you for this opportunity! And I would like to invite you to take a look at my blog.
    I love participating in your challenges and also to be inspired by your wonderful DT work.
    Here is my blog:
    Itzuv With A Touch

    Hugs,
    Itzuvit

    AntwortenLöschen
  35. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  36. Hallo ihr Lieben,
    da ich euren Blo regelmäßig verfolge, würde ich mich freuen in eurem Team dabei sein zu können.
    Mein Blog: http://stempelkatze.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  37. Thanks for the opportunity to be part of your DT!! I would ~LOVE~ to be part of it!!! Here's my blog: http://papelesyenredos.blogspot.com

    Thanks again!

    AntwortenLöschen
  38. Ein liebes Hallo an das kreative DT - Team,
    schaue mir sehr häufig eure tollen Beiträge auf dem Blog an.Ich würde mich freuen und eine Ehre ,wenn ich bei euch (eurem Team) mit machen dürfte .
    hier findet ihr meine Seite

    glg anne2411

    AntwortenLöschen
  39. Oh ja, sehr gerne würde ich bei euch im Design-Team mitmachen. Das wär' schon klasse!!! Hier ist der Link zu meinem Blog, da könnt ihr euch in Ruhe umsehen, was ich so mache.

    LG, Kiki

    AntwortenLöschen
  40. Hallo
    Ich versuche auch mal mein Glück, ich würde mich sehr freuen ein DT Member bei euch zu werden.
    Hier ist mein Blog

    Liebe Grüße Nadine

    AntwortenLöschen
  41. Hi,
    Sorry to hear that you're losing two of your design team :0(
    Your challenges are really fun - I'd love to be considered to join your team.
    Here's my blog
    Helen x

    AntwortenLöschen
  42. Great opportunity!
    Here is a link to my Blog Caroline x

    AntwortenLöschen
  43. wow, klasse :) da versuch' ich doch glatt mein glück! vielen dank für diese chance =)
    hier ist mein blog
    liebe grüße, manu

    AntwortenLöschen
  44. I would love to be on you're dt team, you can find my blog over Here

    AntwortenLöschen
  45. I would love to be considered to be on your DT. Thanks for this opportunity! My blog is http://designsfromwithin.blogspot.com
    Hugs,
    Charlotte

    AntwortenLöschen
  46. I would LOVE to be considered for your Design Team, how fun!!!!

    Here is my blog for you to look at :)

    Thanks for this opportunity.

    AntwortenLöschen
  47. I would love to be part of your design team.
    It's a fabulous chance.

    Here is my blog

    Adrina XX

    AntwortenLöschen
  48. Hi my blog is at http://coldwaters2.blogspot.com

    Hugs
    Lorraine x

    AntwortenLöschen
  49. Hi I would love to be considered to become part of your design team here is my blog thank you for looking

    AntwortenLöschen
  50. It would be great to be apart of your design team! the creations here are fabulous! visit my blog here! thanks for the chance to try out... hugs, Kris

    AntwortenLöschen
  51. I'd love to join you!

    Sheila :)

    http://kippercraft.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  52. It would be an honour to be a part of you lovely team.

    Here is my blog:O)

    Thanks for looking, and good luck choosing your teamies.

    Hugs, Nancy;O)

    AntwortenLöschen
  53. Hi there, great chance, my blog can be found here. Feel free to pop by and have a look.

    Love,

    Jo.

    AntwortenLöschen
  54. OH! Das wäre schon eine tolle Sache, da mitmachen zu können. Ich probier´s mal! Hier ist mein Blog.
    LG
    Doris

    AntwortenLöschen
  55. I would love to be considered for the design team on this great challenge blog.
    Here is the link to my blog
    Barbara

    AntwortenLöschen
  56. Wow das wäre ja klasse :0)...das ist eine tolle Chance und die möchte ich mir nicht entgehen lassen...HIER findet ihr meinen Blog.

    Liebe Grüße
    Nicole

    AntwortenLöschen
  57. I would love to be considered for your design team. My blog is here.
    Thank you for looking,
    April

    AntwortenLöschen
  58. Wow, hier haben sich ja schon so tolle Blogger bzw. Stempler beworben.......aber ich versuche auch einmal mein Glück.

    Ich würde mich so freuen, euer Team verstärken zu dürfen.

    Leider bin ich in der letzten Woche durch einen unerwarteten Vorfall nicht zum Basteln gekommen. Aber wenn ihr meinen Blog ein wenig weiter durchschaut, könnt ihr so einige meiner Werke sehen.

    My blog

    Vielen Dank für die Chance, bei euch dabei sein zu dürfen.


    Liebe Grüße,
    Nicole

    AntwortenLöschen
  59. Hallo!

    Ich möchte mich gerne für das Design Team bewerben :-) würde mich sehr freuen wenn ich dabei sein darf.

    Auf meinem Blog könnt ihr einige meiner Werke sehen.

    Meinen Blog findet ihr hier

    Viele grüße aus Österreich, Renate

    AntwortenLöschen
  60. Hi please consider me to join your very talented design team, not sure if my creations are up to your standards, but feel free to take a look here.
    Thanks Sue x

    AntwortenLöschen
  61. Oh, I'd love to be part of the DT, as this challenge blog is so much fun! I always love to take the challenges!
    Here is a link of my blog

    xxx
    Vivi

    AntwortenLöschen
  62. Ich würd mich freuen, wenn ich euer Designteam unterstützen dürfte. Schaut euch auf meinem Blog vorbei

    AntwortenLöschen
  63. Na einen Versuch it es wert. :)
    Hier ist der Link zu meinem Blog.

    LG,Mireille

    AntwortenLöschen
  64. das ist ja eine tolle Chance, da bewerbe ich mich doch auch mal mein Blog

    AntwortenLöschen
  65. This is my first DT sign-up. :) I would love to be consider for this spot. Please stop my my blog to see my creations. Thank you so much! :)Chelsea http://craftinglifespieces.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  66. I would love to be considered for your DT my blog is HERE

    AntwortenLöschen
  67. I would love to be considered for this Design Team Spot, you can stop by my blog HERE...
    Thank you for looking :) xx

    AntwortenLöschen
  68. I'd love to be concidered, here's my blog:

    kamadesign

    AntwortenLöschen
  69. I would love to be part of your DT.

    You can find my blog my sweet cards: Here

    Hugs, Wilma

    AntwortenLöschen
  70. I would love to be considered for the DT-spot.
    here is my blog

    AntwortenLöschen
  71. I would love to be considedred for the DT here is my Blog/ Thanks Gloria M.

    AntwortenLöschen
  72. Hi, I know by the response that the competition is high and every single one of you are so talented. But I'd like to take the opportunity to try out and heres my link:

    http://iona-rose.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  73. Hi I would like to be considered to be part of your Design team here is a link to my blog thank you for taking the time to have a look

    AntwortenLöschen
  74. I would love to be considered here is my blog
    http://www.everydaylifeinmymind.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  75. I would love to be a part of the DT and would love to be considered.

    Here's my Blog

    AntwortenLöschen
  76. Hi i would love to be considered for the DT post.
    Heres my Blog
    Trish (-:

    AntwortenLöschen
  77. Hello Everybody
    I would love to be considered for your Design Team. I have popped a link to my blog here, so that you can have a good look at my previous makes. Thank you for your time. Nettie.xx

    AntwortenLöschen
  78. Was für eine tolle Möglichkeit…!!!
    Wollte letzte Woche schon eine email schreiben ob ihr vielleicht einen Gast DT Platz zu vergeben habt ;-)

    Natürlich würde ich liebend gerne bei euch im DT dabei sein... wer schon nicht ;-)!

    Aber da habt ihr ja die qual der Wahl, bei so vielen talentierten Ladies!
    Würde mich freuen wenn ihr bei mir vorbei schaut...

    Hier mein Blog
    Danke fürs schauen!
    Liebe Grüsse
    Conni

    AntwortenLöschen
  79. Wow what a fantastic chance. Please visit my blog here to see my work. Hugs, Denise x

    AntwortenLöschen
  80. Hi!

    I would love to be consired for the DT post. What a great chance...oh wow. Please visit my blog here to see my work.

    hugs, Tanja

    AntwortenLöschen
  81. What a brilliant oppertunity, I would love to be considered to be a pert of such a talented DT.
    Here’s my entry

    AntwortenLöschen
  82. ooh How exciting, I'd love to be considered.

    here’s my blog

    Fingers crossed!

    Victoria
    x

    AntwortenLöschen
  83. Hi ladies, thanks for the opportunity to be part of you fab DT.
    My blog is here, I hope you like it
    hugs Mandy xx

    AntwortenLöschen
  84. Hi SWF, I'd
    also like to be considered for the DT! TFL! bx

    AntwortenLöschen
  85. Hi,
    I would love to be considered for your DT position. Here is my link: http://mycardshack.blogspot.com
    Thanks for considering me.
    Hugs,
    Stephanie

    AntwortenLöschen
  86. Thank you for this opportunity to be part of such an awesome Design Team.
    Here's my Blog
    Please take a look. I'd love to be able to join you.
    Hugs,
    Andie xx

    AntwortenLöschen
  87. I would absolutely LOVE!! to be considered for your DT. It is one of the reasons that i got into blogging, it would be a real honor, i love your challenges and the rest of the DT do a great job. Please have a look at my work
    smiles
    Paola
    http://paolaspaperhaven.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  88. Hello, thanks for this fantastic opportunity to be considered to be part of your fab DT Team:-)

    My Blog is Here

    Hugs
    Tracey
    x

    AntwortenLöschen
  89. I would love to be considered for your design team! I just found your site, but enjoyed playing with the sketch challenge and looking forward to your next challenge. Here is the link to my blog

    Thanks for the opportunity!

    Gini

    AntwortenLöschen
  90. Huhu, ihr Lieben!
    Jetzt bin ich bis zum letzten Tag hier rumgeschlichen und hab überlegt, ob ich es zeitlich hinbekomme und nun bin ich wahrscheinlich zu spät dran, aber ihr könnt euch sicher denken, dass ich auch gerne bei euch dabei wäre und so probiere ich es einfach.
    Hier ist

    Mein Blog

    Sende euch glg
    Manu

    AntwortenLöschen
  91. Huhu ihr Lieben!
    Dachte, ich hab gestern verpasst. Nee das ist schon heute das letztes Tag. *puuh*

    Bin gerne bereit dabei zu sein. Mein Wunsch ist ja fleißiger sein und mein Pflicht um meine Kartenvorrat voll zu bekommen. Denn DT ist für mich wie ein Auftrag. Ich versuche hier auch mein Glück. *Daumendrück*

    Tja, hier ist mein Blog. Viel Spaß beim Schauen wünsche ich Euch.

    GLG Marushy ;o)

    AntwortenLöschen
  92. Hi! I would love to be on your team. Participating in challenges is so much fun, and to actually be part of your challenge blog would be an honour. Here's my blog

    AntwortenLöschen
  93. Huhu, ich hoffe ich bin nicht zu spät. Ich möchte mich auch gerne für das wundervolle Designteam bewerben.

    Hier kommt ihr zu meinem Blog

    Lg.Heike

    AntwortenLöschen
  94. It's a great wish for me to become a DT member.
    I'm stamping/scrapping for only 1,5 month, before I made 3D cards for more than 10 years. I also have a blog for 1,5 month. You can find it http://creaplekkie.blogspot.com/ I hope you like what you see, and give me a change!

    AntwortenLöschen
  95. I'm sorry my link went wrong. Here is my link again.

    AntwortenLöschen
  96. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  97. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  98. So ich geb jetzt einfach so mal meinen Blog ein, denn mit dem Link geht aus irgendwelchen Gründen grad net *grummel*
    http://Lines--world.blogspot.com/

    Hoffe dass ich es trotzdem auch so schaffe *G*

    AntwortenLöschen
  99. Thanks for the opportunity to be a part of
    your fab dt.
    http://meretekj.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  100. Dann schließe ich mich mal an und würde gerne in euer Design Team kommen.

    Meinen Blog findet ihr hier.

    Okay, I'll join in your DT call and would like to become a member at your wonderful challenge site.
    You can find my blog here.

    AntwortenLöschen
  101. Hi I would love to be considered to become part of your design team here is the link to my blog thank you for taking the time to have a look

    AntwortenLöschen
  102. Hello, thanks for this fantastic opportunity to be considered to be part of your fab DT Team.
    Here is my blog.

    AntwortenLöschen